středa 18. ledna 2017

PROM 


13.1.2017, den, který se pro mě stal výjimečným, den, na který nikdy nezapomenu, den, kdy jsem měla svůj maturitní ples.


Jsem typická holka, takže i já jsem chtěla být nejkrásnější.
Jak říká Coco Chanel, čím méně na sobě, tím lépe, a proto jsem zvolila jednoduchý styl šatů. Nejsou z žádné půjčovny, jsou to šasty nadčasové a šité přímo pro mě, už to je dělá výjimečnými. 

Za návrh a ušití děkuji Naďě Moravcové, která sídlí v Teplicích. 
Nejsou to první šaty, které jsem z dílny MORAVEC vynesla!!! ...a já mohu jen doporučit.



Šaty jsou také zajímavé tím, že celá záda jsou otevřená.
Facebook: Naďa MORAVEC 
https://www.facebook.com/moravcova.cz/

PŘÍPRAVY

...ani příparvy jsem nepodcenila.
Minimálně 3x týdně 2 hodiny fitko, zdravá strava a ...hodně spánku, aby pleť byla krásná a tělo přopraveno na velký den.


Proč 2 hodiny ve fitku? Není to moc? Holky, myslím, že ne. První hodinu travím na běžeckém pásu, kde běh střídá rychlou chůzi a další část je v tělocvičně, kde ráda cvičím na bosu.

MAKE - UP



O make-up se mi postarala mladá, šikovná holčina.
Žádné výrazné stíny, jednoduchost, NUDE odstín! Holky, nejlepší volba, kterou jsem mohla zvolit! 
Značka: NARS

HAIR

Jak už jste si na fotkách všimli, měla jsem spadlý "bobek" vycházející z copánku.
Vážně, držím se pravidla "V jednoduchosti je krása" a to si myslím, že tento účes splnil. Žádné kudrlinky, třpitky apod...


...a jsme na konci, teď už to čeká jen druhou blonýnu a "hurá" k učení, maturita se nám blíží!!!

Budeme moc rády, když nám pošlete své fotky, jak z plesu, příprav nebo líčení....a nebo porádíte #N, co mně chybělo v "povinné výbavě" nebo co může udělat lépe.

#K
#SvětBlondýn

4 komentáře:

  1. Moc Ti to slušelo! :) Také jsem neměla šaty z půjčovny ale bohužel dotěd mi leží ve skříni, nikdy víc jsem si je nevzala! :(

    LifestyleBirdie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mnohokrát! :) ...a není to škoda?
      Plesová sezona v plném proudu a já jsem se rozhodla je "utahat"!

      Vymazat
  2. Nádherné šaty, opravdu jsou jako by byly stvořeny jen a jen pro tebe a nikdo jiný neměl nárok je nosit. A ten účes je také moc pěkný. Přesně jak píšeš, v jednoduchosti je krása :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat