úterý 3. ledna 2017

SVĚT BLONDÝN

Blonďatá a blonďatější, bláznivá a bláznivější, černá a bílá.
Takhle by jsme se mohly “definovat”.
Jsem mladá 18 letá holka, která musí neustále něco dělat.
Jsem holka, která ví, že svět blogerek a blogerů je v plném proudu, ale třeba jsem to já, která by Vás společně s blondýnou n.2 mohly inspirovat. #K

Tahle fotka je jedna z mých oblíbených. Vy vidíte jen fotku ale já vidím celý ten den a plno plno vzpomínek. Je to ze dne kdy jsem byla hodně šťastná a zároveň hodně smutná. Že to nejde ? To si jen myslíte. A v tom je kouzlo fotek, všichni vidíme stejný obraz ale přesto každý něco jiného.
Ale kdo jsem ? To bych Vám ráda prozradila sama. Ale i zde každý můžete vidět něco jiného. Někdo mě můžete vnímat jako kamarádku, někdo jako inspiraci a někdo jako bláznivku z internetu, která se v životě stále ještě učí. Dejte mi čas, pochopení a přízeň, a já Vás nezklamu. Teda MY vás nezklameme. #N



Když se dají dvě kamarádky dohromady, aby spolu tvořily blog, je to úlet, ale co je to, když se dají dvě BLONDÝNY dohromady?
Právě VY sami si musíte odpovědět na tuto otázku.
Welcome/ Willkommen/ Vítejte! Vítejte ve světě blondýn!

Pokud nás chcete podpořit, stačí dát odběr ať už tady nebo na instagramu @svetblondyn


3 komentáře: